Doprava a platba

Ku kúpnej cene tovaru je pripočítaná:

a) Doprava podľa vybraného spôsobu dopravy a miesta doručenia. Cenu za dopravu hradí Kupujúci podľa zvoleného spôsobu dopravy uvedeného v objednávke, ktorým je:

  • Kuriér GEIS - 

Tovar bude doručený na zákazníkom zadanú adresu zvyčajne nasledujúci pracovný deň od prevzatia kuriérom. O expedovaní tovaru je zákazník informovaný emailom. Dopravca o stave balíka zákazníka informuje emailom/sms. Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené kuriérom GEIS.

  • Slovenská pošta - 

Tovar bude doručený na zákazníkom zadanú adresu zvyčajne do 3 pracovných dní od expedovania tovaru z nášho skladu. O expedovaní tovaru je zákazník informovaný emailom. Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené Slovenskou poštou.

  • Osobný odber - 0,00€

Osobný odber je možný v predajni na Masarykovej 27 Prešov, tovar je pripravený v mieste osobného odberu ihneď  zákazník je informovaný mailom. Objednaný tovar je potrebné prevziať do 7 pracovných dní.

   b) Platba - Platbu hradí Kupujúci týmto spôsobom:

  • Prevodom na účet - 0,00€

Bezhotovostná platba. Tovar bude Kupujúcemu odoslaný po pripísaní platby na náš účet.

SK7311000000002939230625

  • Dobierka - 1,50€

Za tovar Kupujúci zaplatí hotovosťou pri jeho preberaní.

- Ak si Kupujúci zvolil niektorú z platieb, okrem dobierky, tovar bude Kupujúcemu odoslaný až po pripísaní peňažných prostriedkov na účet Predávajúceho.

- Faktúra na kúpnu cenu tovaru vrátane ceny za dopravu a platbu vystavená Predávajúcim, ktorá bude zaslaná Kupujúcemu spolu s tovarom, slúži zároveň ako daňový doklad a dodací list. V prípade, keď Kupujúci vykoná úhradu za tovar (kúpna cena vrátane ceny dopravy a platby) vopred a Predávajúci nie je schopný zabezpečiť dodanie tovaru, Predávajúci bezodkladne vráti zaplatenú kúpnu cenu Kupujúcemu spôsobom dohodnutým medzi zmluvnými stranami.

- Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto.

- Objednávky vybavujeme v lehote 1-14 dní. Tovar, ktorý máme skladom odosielame v čo najkratšom možnom čase. Tovar, ktorý nemáme skladom hneď objednávame. 

Ak Kupujúci obdrží notifikačný e-mail s textom „Stav Vašej objednávky: Odoslaná“, zásielku môžete očakávať o 1 – 3 pracovné dni.

Môže sa stať, že notifikačný e-mail o potvrdení alebo ozname stavu objednávky nedorazí ku Kupujúcemu z dôvodu nastavení filtra spamu u jeho poskytovateľa e-mailu. V takom prípade Predávajúci odporúča overiť si stav telefonicky na čísle 0911465421 v prac. čase alebo e-mailom na adrese: allgardena@allgardena.sk

- Ak si Kupujúci zvolil platbu prevodom z účtu, klikne na pole „PLATBA PREVODOM NA ÚČET“ na číslo účtu:  SK7311000000002939230625

 

Najnovšie články v našom BLOGU
Používaním stránok prevádzkovateľa Peter Olejár - CLEANIT
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.